torsdag den 30. januar 2020

Fru Larsen takker af og så alligevel ikke


I starten af december måned valgte jeg at opsige mit hjemmeside abonnement. Hvorfor have en hjemmeside når der ikke sker noget. Bloggen var gået helt i stå – kun 5 indlæg på et helt år – Det er sølle.

Så afsted med opsigelse og så vente på svar fra udbyder.

Den kom så ret hurtigt. De tilbød et års gratis abonnement!

Fru Larsen var stadig i tvivl og gik i tænkeboks en hel måned. Så besluttede jeg for hende, at det jo ikke ville koste en klejne at takke ja til tilbuddet.

Desværre var bloggen konverteret til ”wordpress” og den er jeg ikke gode venner med – så i stedet har jeg så lavet en Google-Blog. Den er nem og enkel at arbejde i. Det er godt for os gamle koner.

Mærkværdigvis kom Fru Larsen så pludselig på banen og er begyndt at skrive i bloggen.

Jeg mente der manglede et vigtig element i forhold til hjemmeside adressen ”minehunde” – så nu har jeg lavet Tiras CV, der kan linkes til fra forsiden.

Der er også link til den nye blog – Den gamle opdateres ikke længere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar