fredag den 22. maj 2020

Hvor skal vi hen du

Vi ved faktisk ikke helt, hvor vi skal hen.
Alt konkurrence er stadig lukket ned og ingen ved, hvornår der lukkes op for denne del af hundelivet.
Dog går der rygter om det måske nok bliver i starten af juni.
Det må siges at have været et billigt prøve år - godt når nu dyrlægeregningerne har væltet hele hundebudgettet -
Der skulle  blive afholdt både DM og Årets hund i diverse DKK discipliner. DM d. 6. g 7. september på Wilhelmsborg ved Århus.  ÅH 10.10. Hangar 17 også i Jylland.
Hunivaps ligger pt. nr. 12 til en DM-kval, meeeeen den er nok lige i underkanten af, hvad der er sikkert.
Vi har to skud i bøssen d. 14. juni. Her håber jeg at kunne forbedre mit ene resultat på 89 point med bare 5-6 stykker, så vil jeg tro vi er sikker på en kval-plads.
Til Årets hund har jeg tre skud i bøssen - d. 5.7., 1.8. og 16.8. og der kræves tre resultater - så ingen IB her.
Kommer vi ikke med til ovenstående så er det også ok - Huni er i hvert fald græsk katolsk -
I år har træningsmakker Majbrit og jeg 10 års træningsjubilæum. Det vil blive fejret med en tur til Samsø, hvor vi for tredje gang deltager i denne skønne hunde-event-weekend med en masse hundenørder fra hele landet.
Måske er det også her Huni og jeg vælger at debutere i rally champklassen.
Vejen 2018, hvor vi hentede fine point til Årets Hund i begynderklassen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar