fredag den 10. april 2020

LP CUP-Hver for sig challenge 2: Apport

Andel del af LP-cup hverfor sig skulle afleveres i går.
Da Huni absolut kun gad 1 gang i søndags, hvor jeg havde nr. 5 til at filme - og denne ene gang troede jeg var opvarmning så ingen film af en ellers meget flot LP 3 dirigeret apport. Apporten var et stykke legetøj (pølser på snor).
Jeg gik så i tænkeboks på, hvordan jeg så skulle få challengen i kassen. Det viste sig at Huni absolut ikke ønskede en LP 1 apport,, hvor hunden skal sidde med en apport i munden (som ikke måtte være en apport) i 3 sekunder.
Jeg besluttede så at bruge hans ynglingsbold i et klasse 2 opsæt og at filme første gang da jeg forventede at spidshundegenet igen ville træde i karakter så jeg kun havde et skud i bøssen.
Jeg var også alene om at skulle filme - så det måtte blive som det nu kunne.

Egentligt gik det nu meget godt - når jeg selv skal sige det. En gang forsøgte vi. Resultatet ses herunder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar