onsdag den 8. april 2020

Øv med øv på

Huni var til kontrol i dag med sit øje. Jeg havde ikke de store forhåbninger, da jeg syntes han lå for ofte med sit venstre øje på klem og gned sig en del i det efter behandling.

Dyrlægen (Block) vi var til i dag har øjensygdomme som sit speciale - Han kunne da også konstatere, at der ikke var sket så meget som den mindste op heling af hornhindesåret. Det han derimod kunne konstatere var, at der på INDERSIDEN  af øjenlåget sad en flåt - fy for fanden.

Han har aldrig i sit lange virke set/oplevet noget lignende.

Desværre havde dyrlægen vi var hos sidste uge godt nok givet os de rigtige øjendråber - men måden det skulle gives på var ikke helt efter forskrifterne - Blev sgu noget gal i kasketten.

Nå men vi må på den igen med en uges yderligere behandling og til kontrol næste uge - desværre ikke hos dyrlæge Block som vi var hos i dag, da dyrlægerne i disse Coronatider arbejder på skift hver anden uge. Han kunne dog berolige mig med, at hvis der var problemer så ville de der var på arbejde kontakt ham. Det gav mig da lidt ro i maven.

Huni bliver behandlet med Bayvantic hver 4. uge og ny behandling skulle først være på mandag. Nu får han så sin pipette lidt før tid. Flåten dyrlægen kom ud med var meget død. Om den var det da han fandt den ved jeg faktisk ikke. Jeg finder ellers meget sjældent flåter på Huni - så det var noget af en opvågen jeg fik i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar