mandag den 20. april 2020

Ny plan

Lørdag eftermiddag talte jeg med den dyrlæge, der have opereret Huni.
Han bad om at få et foto tilsendt af Hunis øje, da jeg syntes blinkhinden forsvandt mere og mere.
Dette gav han mig ret i og en ny plan blev lavet.
Kontrolbesøget blev rykker frem til mandag og så kunne vi krydse for at de dage der var gået havde gjort det arbejde der skulle til for at lukke hullet i hornhinden.
Søndag var næsten hele øjet synligt. Kæft jeg havde ondt af min lille dreng der skulle gå med det øje.
Hunis mave fortsætter med at give ham flere toiletbesøg om natten - godt man ikke har et arbejde at passe for det dræner altså at skulle op hver 3. time - en er jo ikke ung længere.
Besøget hos Dr. Dyr i dag kunne heldigvis afdække at såret var helet op- desværre havde den ene tråd der sad tilbage så lavet nogle nye ridser i hornhinden plus Huni - hvordan fanden han så har båret sig ad- havde nogle frisk rifter lige uden for yderste øjenkrog.
Så han skal fortsat gå med kraven - have dryppet øjne gange 4.
Jeg havde endvidere medtaget en lorteprøve for at sikre der ikke gemte sig noget "uldent". Den var negativ på alt.
Kontrol på torsdag. Så må man gerne krydse for en helt frisk og rask Hunivaps.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar