søndag den 23. februar 2020

IF-træf 2020

Planlægningen af dette års IF-træf er i fuld gang.
Dog er det sådan at jeg ikke i år deltager - Dette grundet familiemærkedage i Frankrig, som vi selvfølgelig gerne vil deltage i - Hund eller ej.
Jeg har dog tilbudt mig som praktisk gris til de opgaver jeg kan lave hjemmefra så som rallybaner, og andet  kontorlignende.
Apropos Rally så har Fru Larsen tilmeldt sig dette års kvalifikationsprøver til DM & ÅH.
To prøver på Bornholm i marts måned - resten (6 prøver) ligger alle på Sjælland.
Jeg har besluttet ikke at køre vest på for at score point -
Jeg har i alt 8 skud i bøssen til kvalifikation - det må række.
Bliver vi ikke kvalificeret så går det nok også. Huni er i hvert fald ligeglad.

Dagens foto er Fjordkik fra morgenturen - vandet står højt og det er nu mange dage siden vi har kunnet gå tur langs stranden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar