onsdag den 26. februar 2020

Johanna onsdag

Jeg havde da i hvert fald en mega tændt Huni med til Johanna-træning i dag. Fælles øvelsen var et "Fri Ved Fod"- tema der strakte sig over adskillige forskellige temaer indenfor denne disciplin.
Vi kunne selv vælge om det var det vi ville bruge vores "individuelle"-tid til eller om vi foretrak noget andet.
Jeg var helt med på "fri ved fod"-eventen - den har vi virkelig brug for i en rallyprøve.
Johanne lagde ud med at fortæle os hvordan vi skulle gå imellem de små kegler og standere - og der var dæleme meget der skulle huskes - og som Johanna tørt sagde : det er god træning til både HTM og rally og I for den kun en gang!
Jeg var glad for vi ikke var først på, så jeg kunne gennemskue baneomfanget.
Jeg har jo valgt at multibelønne min dreng når vi træner - og han er en stjerne til at modtage, uden det går ud over flowet i vores bane - samme gjorde jeg i dag.
Han gik så flot - jeg havde et mega fokus i 6 minutter og xxx sekunder. Johanna var mere end tilfreds.
Der er plads til forbedringer - bestemt - især vores højrehandling skal styrkes -
Så hjem med lektier - dejligt når man har en plan for træningen.
Herunder foto af noget af Johannaa "Fri ved fod bane"


Ingen kommentarer:

Send en kommentar