tirsdag den 4. februar 2020

Jeg går i seng!


Hold kaje et skodvejr i dag. Formiddagen tilbragt jeg i Farum og gramsede på små søde Koiker-hvalpe. Hvalpe som min nærmeste træningsmakkers hund nedkom med for 10 dage side.

Da jeg kom hjem lå Huni i sin kurv under spisebordet. Jeg undrede mig gevaldigt over at der ikke var nogen velkomstkomite.

Det kunne Jan forklare mig- Han havde lige færdiggjort en bad efter løb og skulle hænge sit våde løbetøj op i carporten.

Huni stod ganske som han plejer PARAT til at komme i gården – overrasket blev han i den grad over den silende regn. Det stod ikke i hans manual, at det var det vejr han kunne forvente – mere muggen blev han, da Jan jo havde lukket døren ind til huset og Huni måtte blive ude til Jan var færdig med tøj ophængning.

Da døren så blev åbnet ind til de tørre lokaler forsvandt Huni på bedste ”Matador Maudvis” – Jeg går i seng.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar